Nové funkce pro celou řadu:
- Odpružení: Vidlice EVO MY 2025 má nový vzhled s trubkami Ø38 mm, o 1 mm větší než předchozí model. Nová vidlice, kterou vyrábí Ollé, poskytuje zvýšení torzní tuhosti předního kola, čímž zlepšuje přesnost a snadnost jízdy na motocyklu. Jeho provoz je asymetrický, s pravým sloupkem obsahujícím pružinu vidlice, která umožňuje vidlici rychleji reagovat na kameny a další překážky. Předpětí pružiny lze také nastavit tak, aby vyhovovalo potřebám jezdce. Druhá vidlice obsahuje zcela novou vnitřní kazetu, která je o 2 mm větší než předchozí model. Tento nový systém lze také upravit tak, aby řídil průtok oleje ventilem. Tato kombinace umožňuje jezdcům doladit přední vidlici v závislosti na podmínkách. Důvodem této změny bylo zvýšení tuhosti přední vidlice při současném snížení hmotnosti použitím speciální ocelové trubky, která je konstrukčně tenčí než předchozí vidlice. To také umožnilo větší objem uvnitř trubky vidlice pro zlepšení průtoku oleje, který poskytuje progresivnější odezvu na stlačení, stejně jako větší přesnost v přizpůsobení nastavení. Černá povrchová úprava zajišťuje co nejhladší skluz a vysoce kvalitní estetický vzhled.
- Grafika: nová grafika pro modelový rok 2025 vylepšuje celkový vzhled, díky čemuž motorka vyniká v davu, využívá nové červené a šedé kombinace, které se objevují na nejnovějších modelech od Beta, v originálním mixu, který motocyklu propůjčuje obzvláště výrazný design. Šikovné použití červené, v tomto případě použité pro zvýraznění šedě zbarveného základu, a červené plastové prvky zdůrazňují objem motocyklu a zdobí jeho estetický vzhled.
EVO 300 4T
Čtyřtaktní model se také může pochlubit objemem motoru 300 ccm a dosahuje dokonalé rovnováhy mezi výkonem, tažným výkonem motoru a celkovou použitelností. Tento motor má zcela odlišný přístup k jízdě než jeho dvoutaktní sourozenci. Se spoustou točivého momentu a lineárním, extrémně progresivním přenosem výkonu je to perfektní motocykl pro amatéry, kteří hledají stroj vhodný pro méně náročné soutěžení na motocyklu.