menu
Beta Motor
Fabian
Trial EVO FACTORY 2T 300 MY25
Modely EVO Factory představují závodní EVOlution trialových motocyklů Beta a jako obvykle jsou uváděny na trh těsně před začátkem závodní sezóny, připraveny soutěžit na nejvyšších úrovních. Motocykl modelového roku 2025 dostává zásadní modernizaci odpružení se zavedením nové vidlice s větším průměrem, která poskytuje velké výhody jak při používání, tak ve schopnosti přizpůsobit nastavení.

EVO FACTORY MY25

Modely EVO Factory představují závodní EVOlution trialových kol Beta a jako obvykle jsou uváděny na trh těsně před začátkem závodní sezóny, připraveny soutěžit na nejvyšších úrovních.

Kolo modelového roku 2025 dostává zásadní modernizaci odpružení se zavedením nové vidlice s větším průměrem, která poskytuje velké výhody jak při používání, tak ve schopnosti přizpůsobit nastavení.

 

Motor

2-taktní
Rozdíly mezi motory, kterými jsou tovární verze a standardní verze vybaveny, jsou následující: Hořčíková kliková skříň s černým povrchem: Tento komponent se vyznačuje obzvláště poutavým designem a poskytuje snížení hmotnosti o 1 350 g, což maximalizuje agilitu motocyklu.
Oříznuté spojkové kotouče: vytvořeny speciálně pro maximalizaci přesnosti a ovladatelnosti spojky v každé možné situaci a zejména pro snadnější zvládnutí těch nejextrémnějších opakujících se akcí i při vysokých otáčkách, jako jsou velké překážky a skoky po zadním kole. Tím je pokaždé zajištěna extrémní přesnost.
Černé eloxované zátky motorového oleje. Titanový výfuk: u modelů 250/300 to zajišťuje snížení hmotnosti o více než 600 g a také zajišťuje vyšší výkon při středně vysokých otáčkách motoru díky většímu vnitřnímu průměru. Výfuk EVO Factory 125, opět vyrobený z titanu, vyniká od motorů větších velikostí díky své vnitřní struktuře s počáteční kuželovou částí (na straně válce), která poskytuje zvýšení točivého momentu a zrychlení při nízkých otáčkách. Stejně jako u EVO My24 je u dvoutaktních modelů potvrzena nedávno představená nová kliková hřídel a pístnice se sníženou mezinápravovou roztečí (o 1,5 mm méně, na 114,5 mm ve srovnání se 116 mm), s výjimkou 125. Vrtání a zdvih zůstávají nezměněny, zatímco písty jsou nové modely Meteor.
Jak je známo, modely EVO Factory jsou vybaveny výkonnějšími motory než modely EVO a tato vlastnost je pro MY 24 opět potvrzena.
Díky snížené hmotnosti klikové skříně, titanové hlavici a sníženým střídavým hmotám je motocykl lépe ovladatelný, zatímco motory zaručují lepší výkon a jízdní vlastnosti a dosahují další úrovně výkonu a odezvy. Ovládání je jako vždy na vrcholu své třídy a vibrace jsou minimalizovány.
 
 
 

 

Rám a pérování

Z hlediska rámu a designu se nový Evo Factory My 2025 liší od standardní verze následovně:

  • Odpružení: Vidlice EVO Factory MY 2025 má novou architekturu s trubkami Ø39 mm, o 1 mm větší než předchozí model. Tento zvětšený průměr vede ke zvýšení torzní tuhosti předního kola, což zlepšuje přesnost a snadnost jízdy na kole. Jeho chod je asymetrický, pravý sloupek obsahuje pružinu a je tedy určen pro řízení elastického tlumení a levý obsahuje otevřenou kartuši pro hydraulickou regulaci v kombinaci s tvrdou eloxovanou tyčí Ø12 mm, o celé 2 mm větší než předchozí model. Obě klanice jsou vybaveny pohodlnými seřizovacími prvky ovládanými eloxovanými šrouby s vnitřním šestihranem v různých barvách.

    Vývoj přední vidlice byl veden snahou vytvořit produkt s pevnější, ale zároveň lehčí strukturou: toho bylo dosaženo použitím speciální oceli, která umožnila snížit tloušťku tyče vidlice, aniž by byla ohrožena jeho pevnost, a k dosažení většího vnitřního průměru, což je užitečné z hlediska hydraulického řízení.

    Nový a větší vnitřní objem, který je k dispozici, umožnil použití součástí s větším průměrem, schopných řídit větší hydraulické průtoky, které poskytují progresivnější odezvu na kompresi, stejně jako větší přesnost v přizpůsobení nastavení.

    Ve srovnání s EVO jsou nové vidlice na modelu Factory speciálně kalibrované pro závodní použití, což se perfektně kombinuje s jinou kazetou, delší než standardní verze, což výrazně zlepšuje progresivitu nebo kompresi na konci.

    Je potvrzeno, že Evo Factory 25 má zlaté klanice , které poskytují modelu jak estetické, tak funkční výhody. Výrazná barva je výsledkem úpravy TiN , která poskytuje vidlici vynikající vlastnosti s nízkým třením.

    Jediný tlumič, etalon ve své kategorii, dostává pro rok 2025 nové hliníkové tělo, které nahradí těžší ocel svého předchůdce a pomáhá snížit celkovou hmotnost motocyklu.

    Nové vlastnosti odpružení zaručují progresivnější odezvu kola v kompresi a vylepšené řízení odrazu, zjednodušují jízdu mezi kameny a schopnost absorbovat významné dopady, tak po skocích na velké překážky.

  • Třmeny řízení vyrobené ze sochorů s modře eloxovaným povrchem: poskytují tuhost a lehkost (váží přibližně o 100 g méně než standardní modely), jsou také vybaveny předozadními nastavitelnými držáky řídítek, které umožňují jezdci najít ideální polohu. Nová barva představená pro MY 25 také propůjčuje motocyklu vzhled bez kompromisů.
  • Modře eloxovaná řídítka: nová modře eloxovaná řídítka Reikon si zachovávají příkladnou flexibilitu, která je odlišuje, a nyní zaručují vzhled bez kompromisů.
  • Napínače řetězu, koncovky řídítek a stupačky s černým eloxovaným povrchem: stupačky jsou odolné, lehké komponenty s protiskluzovými ocelovými kolíky zajišťujícími maximální přilnavost.
  • Hadice chladiče v červeném silikonu pro konkrétní verzi : tyto komponenty nabízejí lepší chladicí výkon a také dodávají motocyklu čistokrevný závodní vzhled.
  • Závodní brzdové kotouče Galfer : tyto kotouče nabízejí maximální brzdný výkon a extrémně nízkou hmotnost, což přispívá ke snížení neodpružené hmoty a maximalizuje jízdní vlastnosti motocyklu.
  • Hlavní brzdový a spojkový válec BrakTec.
  • Zadní brzdový třmen s antivibračním systémem pro destičky.
  • Nová modrá eloxovaná kola Excel .
  • Pneumatiky Michelin X-light: lídr v oboru z hlediska hmotnosti, výkonu a přilnavosti ve všech situacích.
  • Nová grafika: nový design pro MY2025 se vyznačuje matně šedým rámem s kontrastními plastovými částmi, přičemž identifikační závodní přitažlivost dodává modrá a červená barva. Dvoutaktní tepelný štít je nyní červený, zatímco grafika a geometrie jsou agresivní. Eloxované modré komponenty dotvářejí vzhled motocyklu, „závodního“ než kdy předtím.



Napiště nám

Kontaktujte naše prodejce   warehouse Technická data   description


Také by vás mohlo zajímat
arrow_upward