menu
Beta Motor
Fabian
Trial EVO 300 2T MY25
Beta uvádí na trh nový EVO My 2025 s pokračujícím vývojem, který pomohl řadě EVO stát se nejprodávanějším trialovým modelem na světě. Inženýři Beta pokračovali ve vývoji řady EVO pro My 2025 se zcela novým setem odpružení, který zlepšuje celkovou rovnováhu a jízdní vlastnosti motocyklu. Řada EVO je jednou z nejrozsáhlejších a nadále nabízí celkem šest různých modelů, z nichž každý má svůj vlastní charakter a je schopen uspokojit potřeby všech jezdců, čímž zvyšuje potenciál a úroveň zábavy, kterou každý jezdec zažívá.
zoom
Beta uvádí na trh nový EVO My 2025 s originálním grafickým designem s vysoce kvalitním estetickým vzhledem, díky kterému je tento nový model balancem mezi závoděním a elegancí.

EVO 300 2T

Evo 300 je vrcholný model řady Evo. Motocykl pro milovníky velkoobjemových motorů s působivým točivým momentem při všech otáčkách motoru a perfektní základnou pro soutěžení i na profesionální úrovni. Rám a motor byly vyvinuty tak, aby maximalizovaly schopnost motocyklu překonat i ty nejnáročnější překážky a technicky nejobtížnější závody. Ideální řešení pro zkušené jezdce, kteří hledají motocykl s bezkonkurenčním výkonem, které je však intuitivní a snadno ovladatelné od okamžiku, kdy usednete do sedla.

Novinky u EVO MY25

Odpružení:

Vidlice EVO MY 2025 má nový vzhled s trubkami Ø 39 mm, o 1 mm většími než předchozí model. Nová vidlice, kterou vyrábí Ollé, poskytuje zvýšení torzní tuhosti předního kola, čímž zlepšuje přesnost a snadnost jízdy na motocyklu. Jeho provoz je asymetrický, s pravým sloupkem obsahujícím pružinu vidlice, která umožňuje vidlici rychleji reagovat na kameny a další překážky. Předpětí pružiny lze také upravit tak, aby vyhovovalo potřebám jezdce. Druhá vidlice obsahuje zcela novou vnitřní kazetu, která je o 2 mm větší než předchozí model. Tento nový systém lze také upravit tak, aby řídil průtok oleje ventilem. Tato kombinace umožňuje jezdcům doladit přední vidlici v závislosti na podmínkách. Důvodem této změny bylo zvýšení tuhosti přední vidlice při současném snížení hmotnosti použitím speciální ocelové trubky, která je oproti předchozí vidlici konstrukčně tenčí. To také umožnilo větší objem uvnitř trubky vidlice pro zlepšení průtoku oleje, který poskytuje progresivnější odezvu na stlačení, stejně jako větší přesnost v přizpůsobení nastavení. Černá povrchová úprava zajišťuje co nejhladší skluz.

Zcela nový je také zadní tlumič, opět od Ollé, s tělem vyrobeným výhradně z hliníku, aby se udržela nízká hmotnost, nový jednoduchý tlumič má píst Ø36 mm odvozený z Evo Factory modelu a je také vyroben z tvrdě eloxovaného hliníku, aby byl zajištěn hladký posuv a odolnost. Stejně jako vidlice je také tlumič kompletně nastavitelný, pokud jde o předpětí pomocí tradičních seřizovačů předpětí, a také plně hydraulické nastavení pro odskok a celkový průtok oleje. Nové vlastnosti odpružení zaručují progresivnější odezvu motocyklu v kompresi a vylepšené řízení odrazu, zjednodušují „plavání“ mezi kameny a schopnost absorbovat významné dopady, jak po seskocích i skocích na velké překážky.

Grafika:

nová grafika pro modelový rok 2025 vylepšuje celkový vzhled s využitím nových červených a šedých kombinací, které se objevují na nejnovějších modelech Beta, v originálním mixu, který motocyklu propůjčuje obzvláště výraznou osobnost. Šikovné použití červené, v tomto případě použité ke zvýraznění šedé základny, a červené plastové prvky zdůrazňují objem motocyklu a zdobí jeho estetický vzhled. Potvrzuje se také přijetí všech nejnovějších nových přírůstků v předchozích modelových letech.

Elektronický klíč:

Klíč se skládá ze dvou částí: jedna část zůstává připevněna k řídítkům motocyklu, zatímco druhá je magnetická (jezdec jej nosí se šňůrkou kolem zápěstí), která aktivuje mechanismus v případě, že je odpojen, fungující jako „Kill-Switch“. Na rozdíl od běžného spínače vypnutí však nový elektronický klíč obsahuje také funkci ochrany proti krádeži, která zabraňuje nastartování motocyklu při odpojení díky kódování, které jedinečně spojuje motocykl s klíčem a chrání před krádeží motocyklu, když je ponechán bez dozoru.

Přepracovaná maska ​​chladiče:

kromě optimalizace proudění vzduchu se může pochlubit také větší ochrannou plochou v oblasti víka a těla chladiče, aby se zabránilo poškození těchto součástí při nárazu do větví , kamenů nebo v případě pádu.

 

 

Motor

2T motor – 250/300:

  • Kliková hřídel a pístnice se sníženou mezinápravovou vzdáleností pro kulatější chod a zlepšenou dynamiku motocyklu.
  • Válec a hlava: přepracované rozvody a spalovací komora, poskytující lepší točivý moment při nízkých otáčkách, při zachování výkonu motoru při vyšších otáčkách.
  • Mapa motoru: optimalizována za účelem co nejlepšího nastavení komponentů a využití výkonu a poslušnosti motoru.
  • Výfukové potrubí: byla instalována ochrana potrubí, aby se zabránilo jakémukoli přehřátí a aby bylo potrubí chráněno před nárazy. Kromě funkčnosti to završuje celkový vzhled motocyklu (také u dvoutaktu 125).

 

Napiště nám

Kontaktujte naše prodejce   warehouse Technická data   description


Také by vás mohlo zajímat
arrow_upward