Napiště nám
Motor
2-taktní jednoválcový motor, 6 rychlostních stupňů, kapalinou chlazený, vybavený smešovačem oleje.
Nové řazení s novými kovanými vidlicemi pro přesnější spojku a ještě více reaktivní a uspokojivý jízdní styl.
Nový systém rekuperace výfukových spalin podle předpisu Euro 5.
Nový filtrační box. Nedílnou součástí designu motorky, který byl vyvinut s cílem snížit hluk podle platných predpisů. Ještě praktičtější s rychloupínacím systémem pro snadnější údržbu, stejně jako mají závodní motocykly.
Podvozek
Nový podvozek s přepracovanou geometrií pro lepší ovladatelnost a lepší agilitu.
Nový design: čistý závodní styl inspirovaný větším RR 2T/4T.
Vše je zcela nové:
provedení nádrže, plasty (maska, boční panely) a sedlo.
Zadní pomocný rám z technického polymeru, který dokonale integruje elektrické komponenty, skríň filtru a ocelové držáky.
Organický a moderní design určený pro dospělé.
Delší kyvná vidlice pro zvýšenou jízdní stabilitu a lepší trakci.
Tlumiče se zvětšeným zdvihem u verze Enduro
Nový výfuk: kompaktní, závodní, hodný skutečné závodní motorky.
Nový jednozámkový systém. Pouze jeden klíč pro zámek řízení/zapalování, nádrž a sedlo.
Více pohodlí a bezpečnost.
Nové zadní LED zadní světlo pro lepší identifikaci zpoza motorky.
Brzdy: přední Ø 260 mm, zadní Ø 220 mm
Nová nádrž 6,5l.
Nové mikrolité stupačky pro bezprecedentní kontrolu nad jízdou.
Ohromující grafika polepů: jedinečný styl, který nezůstane bez povšimnutí.
ROZDÍLY OD STANDARDNÍ VERZE
Hliníková kyvná vidlice.
Upside-down ø 41 mm nastavitelná vidlice.
Tapered řídítka ø 28,5 mm bez hrazdy.
Červený eloxovaný hliníkový tlumič výfuku.
Zadní odpružení s přepákováním. Zadní tlumič s plynovou nádrží, nastavitelné predpětí, komprese a odskoku.
Žádná vyvažovací hřídel: menší setrvačnost motoru pro lepší závodní výkon.
Dva chladiče.
Hliníkové ráfky.
Bez oil-mixu stejně jako u závodních motorek.
Červený rám
Dvoupístkový přední brzdový třmen.
Černá řadicí páka a brzdový pedál.
Hliníkové řetězové kolo.
Napiště nám