Napiště nám
Rám a pérování
Z hlediska rámu a designu se nový Evo Factory My 2025 liší od standardní verze jako
následuje:
Motor
2-taktní
Rozdíly mezi motory, kterými jsou tovární verze a standardní verze vybaveny, jsou následující:
Hořčíková kliková skříň s černým povrchem : Tento komponent se vyznačuje obzvláště poutavým designem a poskytuje snížení hmotnosti o 1 350 g, což maximalizuje agilitu motocyklu.
Oříznuté spojkové kotouče : vytvořené speciálně pro maximalizaci přesnosti a ovladatelnosti spojky v každé možné situaci a zejména pro usnadnění zvládnutí těch nejextrémnějších opakujících se akcí i při vysokých otáčkách, jako jsou velké překážky a skoky zadních kol, což pokaždé zajišťuje extrémní přesnost.
Černé eloxované zátky motorového oleje.
Titanový výfuk : u modelů 250/300 to přináší snížení hmotnosti o více než 600 g a také zajištění vyššího výkonu při středně vysokých otáčkách motoru díky většímu vnitřnímu průměru.
Výfuk EVO Factory 125, opět vyrobený z titanu, vyčnívá z výfuku motorů větších velikostí díky své vnitřní struktuře s počáteční kuželovou částí (na straně válce), která poskytuje zvýšení točivého momentu a zrychlení při nízkých otáčkách.
Jak je známo, modely EVO Factory jsou vybaveny výkonnějšími motory než modely EVO a tato charakteristika je u MY 25 opět potvrzena.
Díky snížené hmotnosti klikové skříně, titanové hlavici a sníženým střídavým hmotám je motocykl lépe ovladatelný, zatímco motory zaručují lepší výkon a jízdní vlastnosti a dosahují další úrovně výkonu a odezvy.
Ovládání je jako vždy na vrcholu své třídy a vibrace jsou minimalizovány.
EVO FACTORY MY25
Modely EVO Factory představují závodní EVOlution trialových kol Beta a jako obvykle jsou uváděny na trh těsně před začátkem závodní sezóny, připraveny soutěžit na nejvyšších úrovních.
Kolo modelového roku 2025 dostává zásadní modernizaci odpružení se zavedením nové vidlice s větším průměrem, která poskytuje velké výhody jak při používání, tak ve schopnosti přizpůsobit nastaven
Napiště nám