menu
Beta Motor
Fabian
Trial EVO FACTORY 2T 125 MY25
Modely EVO Factory představují závodní EVOlution trialových motocyklů Beta a jako obvykle jsou uváděny na trh těsně před začátkem závodní sezóny, připraveny soutěžit na nejvyšších úrovních. Motocykl modelového roku 2025 dostává zásadní modernizaci odpružení se zavedením nové vidlice s větším průměrem, která poskytuje velké výhody jak při používání, tak ve schopnosti přizpůsobit nastavení.

Rám a pérování

Z hlediska rámu a designu se nový Evo Factory My 2025 liší od standardní verze jako

následuje:

  • Odpružení : Vidlice EVO Factory MY 2025 má novou architekturu s trubkami Ø39 mm, o 1 mm větší než předchozí model. Tento zvětšený průměr vede ke zvýšení torzní tuhosti předního kola, což zlepšuje přesnost a snadnost jízdy na kole. Jeho chod je asymetrický, pravý sloupek obsahuje pružinu, a proto je určen pro řízení elastického tlumení, a levý obsahuje otevřenou kartuši pro hydraulickou regulaci v kombinaci s tvrdou eloxovanou tyčí Ø12 mm, o celé 2 mm větší než předchozí model. Obě klanice jsou vybaveny pohodlnými seřizovacími prvky ovládanými eloxovanými šrouby s vnitřním šestihranem v různých barvách. Vývoj přední vidlice byl veden snahou vytvořit produkt s pevnější, ale zároveň lehčí strukturou: toho bylo dosaženo použitím speciální oceli, která umožnila zmenšit tloušťku tyče vidlice bez snížení jeho pevnosti a dosažení většího vnitřního průměru, což je užitečné z hlediska hydraulického řízení. Nový a větší vnitřní objem, který je k dispozici, umožnil použití komponent s větším průměrem, schopných řídit větší hydraulické průtoky, které poskytují progresivnější odezvu na kompresi, stejně jako větší přesnost v přizpůsobení nastavení. Ve srovnání s EVO jsou nové vidlice u modelu Factory speciálně kalibrované pro závodní použití, což se perfektně kombinuje s jinou kazetou, delší než standardní verze, což výrazně zlepšuje progresivitu nebo kompresi na konci. Evo Factory 25 je potvrzeno zlaté klanice , které poskytují modelu jak estetické, tak funkční výhody. Výrazná barva je výsledkem úpravy TiN , která poskytuje vidlici vynikající vlastnosti s nízkým třením. Jediný tlumič, etalon ve své kategorii, dostává pro rok 2025 nové hliníkové tělo, které nahradí těžší ocel svého předchůdce a pomáhá snížit celkovou hmotnost motocyklu.
  • Nové vlastnosti odpružení zaručují progresivnější odezvu kola v kompresi a vylepšené řízení odrazu, zjednodušují jízdu mezi kameny a schopnost absorbovat významné dopady, tak po skocích na velké překážky.
  • Řídící třmeny vyrobené z polotovarů s modře eloxovaným povrchem : poskytují tuhost a lehkost (váží přibližně o 100 g méně než standardní modely), mají také dopředu nastavitelné držáky řídítek, které umožňují jezdci najít svou ideální polohu. Nová barva představená pro MY 25 také propůjčuje motocyklu vzhled bez kompromisů.
  • Modře eloxovaná řídítka : nová modře eloxovaná řídítka Reikon si zachovávají příkladnou flexibilitu, která je odlišuje, a nyní zaručují vzhled bez kompromisů.
  • Napínače řetězu, koncovky řídítek a stupačky s černým eloxovaným povrchem : stupačky jsou odolné, lehké komponenty s protiskluzovými ocelovými kolíky zajišťujícími maximální přilnavost.
  • Hadice chladiče v červeném silikonu pro konkrétní verzi : tyto komponenty nabízejí lepší chladicí výkon a také dodávají motocyklu čistokrevný závodní vzhled.
  • Závodní brzdové kotouče Galfer : tyto kotouče nabízejí maximální brzdný výkon a extrémně nízkou hmotnost, což přispívá ke snížení neodpružené hmoty a maximalizuje jízdní vlastnosti motocyklu.
  • Hlavní brzdový a spojkový válec BrakTec.
  • Zadní brzdový třmen s antivibračním systémem pro destičky.
  • Nová modrá eloxovaná kola Excel.
  • Pneumatiky Michelin X-light : jednička v oboru z hlediska hmotnosti, výkonu a přilnavosti ve všech situacích.
  • Nová grafika : nový design pro MY2025 se vyznačuje matně šedým rámem s kontrastními plastovými částmi, s charakteristickou závodní přitažlivostí, kterou poskytují modré a červené barvy. Dvoutaktní tepelný štít je nyní červený, zatímco grafika a geometrie jsou agresivní. Eloxované modré komponenty dotvářejí vzhled motocyklu, „závodního“ než kdy předtím.

 

Motor

2-taktní
Rozdíly mezi motory, kterými jsou tovární verze a standardní verze vybaveny, jsou následující:

  • Hořčíková kliková skříň s černým povrchem : Tento komponent se vyznačuje obzvláště poutavým designem a poskytuje snížení hmotnosti o 1 350 g, což maximalizuje agilitu motocyklu.

  • Oříznuté spojkové kotouče : vytvořené speciálně pro maximalizaci přesnosti a ovladatelnosti spojky v každé možné situaci a zejména pro usnadnění zvládnutí těch nejextrémnějších opakujících se akcí i při vysokých otáčkách, jako jsou velké překážky a skoky zadních kol, což pokaždé zajišťuje extrémní přesnost.

  • Černé eloxované zátky motorového oleje.

  • Titanový výfuk : u modelů 250/300 to přináší snížení hmotnosti o více než 600 g a také zajištění vyššího výkonu při středně vysokých otáčkách motoru díky většímu vnitřnímu průměru.

  • Výfuk EVO Factory 125, opět vyrobený z titanu, vyčnívá z výfuku motorů větších velikostí díky své vnitřní struktuře s počáteční kuželovou částí (na straně válce), která poskytuje zvýšení točivého momentu a zrychlení při nízkých otáčkách.

    Jak je známo, modely EVO Factory jsou vybaveny výkonnějšími motory než modely EVO a tato charakteristika je u MY 25 opět potvrzena.
    Díky snížené hmotnosti klikové skříně, titanové hlavici a sníženým střídavým hmotám je motocykl lépe ovladatelný, zatímco motory zaručují lepší výkon a jízdní vlastnosti a dosahují další úrovně výkonu a odezvy.
    Ovládání je jako vždy na vrcholu své třídy a vibrace jsou minimalizovány.

 

EVO FACTORY MY25

Modely EVO Factory představují závodní EVOlution trialových kol Beta a jako obvykle jsou uváděny na trh těsně před začátkem závodní sezóny, připraveny soutěžit na nejvyšších úrovních.

Kolo modelového roku 2025 dostává zásadní modernizaci odpružení se zavedením nové vidlice s větším průměrem, která poskytuje velké výhody jak při používání, tak ve schopnosti přizpůsobit nastavení.

 

Napiště nám

Kontaktujte naše prodejce   warehouse Technická data   description


Také by vás mohlo zajímat
arrow_upward