menu
Beta Motor
Fabian
06/02/2024
Nové modely RR X-Pro MY25

Po dvaceti letech výroby se modely Beta RR proměnily v nový druh enduro motocyklů. Představujeme zcela novou řadu 2T a 4T modelů uvedených jako RR X-Pro! Nepleťte s je se staršími modely Racing, modely X-Pro nabízejí jezdci širokou škálu funkcí a výhod vhodných pro trailové ježdění. K dispozici je osm modelů RR X-Pro, všechny s odlišnou osobností a přístupem. Modely 125, 200, 250 a 300 2T spolu s 350, 390, 430 a 480 4T. Navrženo výhradně pro ty nejnáročnější traily s funkcemi, které nenajdete u většiny ostatních enduro modelů, včetně nového rámu s o 20 mm nižší výškou sedla, zcela nové přední vidlice s jednou pružinou, odpružených klem řidítek, expanzní nádržkou chladicí kapaliny a také tahacího popruhu na předním blatníku. Završením seznamu změn jsou všechny nové plasty, které motocykl odliší od ostatních. Zcela nová přední vidlice ZF SHC je lehčí než u dřívějších standardních modelů RR díky použití jedné pružiny v pravé trubce vidlice, která obsahuje seřizovač předpětí, zatímco veškeré tlumení komprese a odskoku vidlice je umistěno v levé trubce. Tento design s jednou pružinou je ideální pro těžké enduro použití tím, že poskytuje jezdci při jízdě „zasazený“ pocit. Umožňuje také vidlici reagovat rychleji než jiné konstrukce díky menšímu celkovému tření. Přední vidlici doplňují odpružené klemy s isoelastickými vložkami od XTrig, tyto klemy snižují vibrace a únavu jezdce. Zadní tlumič je také nový s aktualizovaným nastavením, které odpovídají zcela nové přední vidlici SHC. Pro zvýšení jízdních vlastností kola byla výška sedla snížena o 20 mm, aby se snížilo těžiště a poskytlo jezdci lepší postavení, když jde do tuhého. Novinkou je také tahací popruh pro případ, že je nutné přední kolo z extrémní situace zvednout nebo motocykl popotáhnout v prudkém výjezdu. Nový rám, byl převzat z modelů RR Racing MY24 a RX. Tento nový rám má přepracovaný krk řízení, který je silnější než u předchozích modelů a poskytuje lepší kontrolu díky menší flexibilitě. Spolu s novým rámem byl přidán nový hlavní válec zadní brzdy Nissin, který poskytuje lepší výkon zadních brzd. Tato nová nádržka pojme větší objem kapaliny, která pomáhá ochlazovat systém při extrémním brzdění. Modely RR X-Pro mají svůj osobitý vzhled s novými plasty. Nově navržená maska ​​předních světlometů, nové elegantní panely nádrže a zakončené novým zadním blatníkem. Nová grafika završuje úžasný vzhled této řady.

 

Novinky jsou následující:

•Přední vidlice ZF SHC: Jednostranná pružina, plně nastavitelné předpětí, komprese a tlumení odskoku. Snížení hmotnosti o více než 250 gramů.

•Zadní tlumič ZF: Přepracovaný a sladěný s přední vidlicí SHC. Poskytuje lepší celkovou rovnováhu odpružení a jízdních vlastností. Přepákování zlepšuje chod tlumiče a jízdní vlastnosti motocyklu.

•Nižší výška sedla: o 20 mm nižší než u modelů MY24 RR, nově navržený tvar a měkčí pěna pro delší a pohodlnější jízdy.

•Rám: Podobný design jako u modelů RR Racing a RX, silnější v krku řízení pro větší odolnost a menší celkovou flexi.

•Hlavní válec zadní brzdy: Větší objem chladící kapaliny oproti předchozím modelům pro snížení tepla při extrémním brzdění.

• Klemy řídítek: Isoelastické vložky v klemách řídítek XTrig FlexFix snižují únavu jezdce a snižují vibrace.

•Přepínač map: Dvě polohy pro nastavení výkonu motoru podle typu podmínek. (mokré nebo suché) Nyní namontované na chrániči řídítek.

•Elektronické vstřikování oleje: (2T 200, 250 a 300) Olejová nádrž je umístěna pod sedlem (které lze snadno otevřít stisknutím tlačítka), odpadá tak potřeba směsi oleje a paliva.

•Kontrola trakce (pouze 4T): přidaná funkce kontroly trakce stisknutím tlačítka. Zlepšuje trakci na prvním a druhém rychlostním stupni v těžkém terénu.

•Elektronický klíč: Bezpečnostní systém zajišťuje ochranu proti krádeži pomocí jedinečného kódovaného klíče, který má také poutko, které lze použít jako bezpečnostní vypínač při pádu nasazením na zápěstí jezdce.

•Expanzní nádoba chladicí kapaliny: Snižuje ztráty chladicí kapaliny při extrémních jízdních podmínkách.

•Zcela nový design: Nová přední maska, boční panely palivové nádrže a zadní blatník odlišují motocykl od ostatních modelových řad.

•Grafika: Ohromující vzhled, který nese italskou červenou barvu sladěnou s jemnými liniemi.

•Přední tahací popruh: Pomáhá, když je potřeba zvednout přední kolo z obtížného úseku nebo popotáhnout motocykl ve výjezdu.

Další vlastnosti:

•Elektrický startér: přesný a spolehlivý, nezbytný v ošemetných situacích. Nožní startér se prodává jako volitelné příslušenství.

•Spojka: „Light-Pull“ membránová spojka má tři nastavení pro nastavení předpětí a progresivity.

•Baterie: Lithiová baterie zajišťuje rychlé starty a zároveň snižuje hmotnost.

•Elektrika: Přední a zadní světlo s měřičem, který zahrnuje hodiny používání, počítadlo kilometrů, rychlost a další.

•Palivová nádrž: Průhledná, takže lze snadno sledovat hladinu paliva.

•Kryt motoru: Plastový spodní kryt motoru je vytvarována do rámu pro lepší světlou výšku.

•Grafika: Design motocyklu je vylepšený novou grafikou, která jsou podobné těm na modelech RR a poskytují charakteristickou beta červenou ve své dominantní podobě.

 

Dostupnost: polovina června

 

 

Technická data


arrow_upward