RR RACE 2T 250 MY 2025
Nové funkce pro všechny modely
- Nové stupačky Ergal ze slitiny : přepracované tak, aby vždy zajistily maximální kontrolu a neztratil se kontakt s motocyklem, modely RR Race 25 jsou vybaveny novými stupačkami ergal závodními s ocelovými kolíky, které jsou zaměnitelné; ty jsou užší než v minulosti, aby usnadnily pohyb nohou, ale lepší z hlediska přilnavosti.
- Třmen přední brzdy : u nových modelů Race se objevuje lehčí a výkonnější třmen Nissin ve srovnání s předchozí komponentou; to pomáhá zdůraznit ovladatelnost motocyklu při zachování brzdné síly, progresivity a modulace.
- Větší osa zadního kola : Velikost osy zadního kola byla zvětšena o 2 mm v průměru, na celkový ø 22 mm. Tato nová osa poskytuje větší tuhost a torzní odolnost, výsledkem čehož je motocykl, který je vždy přesný a dobře řízený, a to i při těch nejprudších akceleracích. Zadní kyvné rameno bylo také aktualizováno tak, aby vyhovovalo nové ose.
- Přepínač mapování na řídítkách : tlačítko přepínače mapování již není umístěno v tradiční poloze, je nyní na řídítkách, uvnitř chrániče. Zde je umístěn jak přepínač mapování, tak tlačítko Traction Control pro čtyřtaktní model.
- Karoserie : nové plasty, které byly nedávno představeny na X-PRO, byly začleněny do RR Race 2025 s agresivním a okázalým novým vzhledem, který generuje kompletní restyling motocyklu. Maska světlometů, panely nádrže, boky a zadní blatník byly přepracovány společností Beta. Maska má zkosený design, zatímco blatník a panely nádrže jsou elegantní a dobře propojené, zachovávají jednoduchý přístup ke vzduchovému filtru bez použití nářadí, přičemž je zachováno vyjmutí sedla tlačítka.
RR RACE 2T 250 MY 2025
Závodní komponenty – celý sortiment
Beze změny však zůstává osvědčený balíček odpružení a speciální komponenty závodní verze Beta:
- 48 mm vidlice Kayaba AOS s uzavřenou kazetou : Eloxované vnitřní části a úpravy materiálů minimalizují kluzné tření, zatímco nastavitelná komprese a tlumení odskoku umožňují každému jezdci najít dokonalé přizpůsobení nastavení.
- Tlumič Kayaba C46 RCU : Tlumič KYB lze považovat za zlatý standard na závodní scéně, pokud jde o jeho schopnost absorbovat nerovnosti terénu, úroveň trakce přenášené na zadní kolo a stálost výkonu i při obzvláště těžkých podmínkách použití. Nastavitelné předpětí, komprese (vysoká a nízká rychlost) a také odskok zajišťují, že jezdci mohou nastavit odpružení podle svých představ.
- Rychloupínací přední náprava : tato součást je okamžitě rozpoznatelná podle uvolňovací páčky z červeně eloxované slitiny a je zásadní pro úsporu drahocenných sekund v závodě, když potřebujete vyměnit pneumatiku.
- Vyztužené chrániče rukou : Předpažbí jsou opatřeny tvarem z dvousložkového materiálu, který nejen dodává motocyklu závodní vzhled, ale je také zvláště odolný i v tom nejdrsnějším terénu.
- Zadní řetězové kolo s eloxovaným hliníkovým jádrem a ocelovým ozubením od ZF SPROCKETS : prvotřídní výkon, lehkost a pevnost – výhoda nízké hmotnosti s ocelovými zuby pro dlouhou životnost.
- Závodní sedlo : s protiskluzovým krytem a kapsou na dokumenty pro bezkonkurenční úchop, pohodlí a praktičnost.
- Eloxovaná černá řadící páka a pedál zadní brzdy .
- Víčko plnicího hrdla převodového oleje, víčko plnicího hrdla motorového oleje a víčko olejového filtru z eloxovaného červeného hliníku .
- Napínací kladky řetězu z červené slitiny ergal .
MOTOR RR RACE 2T 250 MY 2025
Po svém debutu u předchozího modelu 2024 300, Race 250 MY25 nyní obsahuje novou hlavu válců s dvojitou zapalovací svíčkou , která zlepšuje specifikace motoru. Podání je lineárnější a i přes nárůst maximálního výkonu je poddajnost motorky výrazně větší. Použití dvojité zapalovací svíčky skutečně poskytuje řadu výhod:
- Nabízí čistší zapalování spolu se zlepšením spotřeby paliva. To se promítá do větší stability karburace při všech otáčkách motoru a širší dodávky výkonu za všech podmínek přilnavosti.
- Rozsah použití motoru se dále rozšiřuje, protože je k dispozici větší točivý moment a vyšší výkon.
- Dvě zapalovací svíčky jsou řízeny zcela odděleným elektrickým systémem. To znamená, že pokud by jedna ze svíček nefungovala, motor bude stále schopen běžet, i když s nižší účinností, což umožní dokončit závod nebo jízdu v terénu.