menu
Beta Motor
Fabian
Enduro RR RACE 2T 125 MY 2025
Je čas na ZÁVODY! Rychlé, přesné a štíhlé, stejně jako skutečné závodní motocykly, nové modely RR připravené na závody od Bety mění své jméno a jdou přímo k věci a poskytují všem milovníkům off-roadu výjimečný výkon a nulové kompromisy.
Motocykly RR Race 2025 představují závodní verze nově představených modelů X-Pro společnosti Beta s řadou úprav motoru, odpružení a rámu, díky čemuž jsou ideální pro poskytování toho nejlepšího na trati. Modely Race, které jsou navrženy pro nízké i vysokorychlostní tratě, poskytnou jezdcům sebevědomí a jízdní vlastnosti, které může poskytnout pouze Beta.

Motor RR RACE 2T 125 MY 2025

Jak opakovaně prokázala, Beta věří v potenciál mladých lidí a výrobce se to opět rozhodl zdůraznit u nových motocyklů RR Race Model Year 2025 , přičemž provedl řadu změn na malém motoru o objemu 125 ccm. Účelem tohoto zásahu bylo zvýšit výkon dodávaný dvoudobým motorem 125 po celé křivce a zintenzivnit tak maximální dostupný špičkový výkon.
Tento výsledek umožnil nový píst a nová hlava válců. Díky těmto změnám je motor reaktivnější, výkonnější, což ještě více zvyšuje výbušnost maximálního výkonu. Nový motor o objemu 125 ccm má proto nyní větší rozsah použití než v minulosti, kde již předchozí vylepšení zvyšovala laťku modelu a zvyšovala výkon při vysokých otáčkách motoru bez ztráty točivého momentu v nízkých otáčkách.

 

RR RACE 2T 125 MY 2025

Pro modelový rok 2025 existuje řada nových funkcí pro celou řadu dvou a čtyřtaktů, zatímco jiné jsou specifické pro jednotlivé modely:

Nové funkce pro všechny modely

  • Nové stupačky Ergal ze slitiny : přepracované tak, aby vždy zajistily maximální kontrolu a neztratil se kontakt s motocyklem, modely RR Race 25 jsou vybaveny novými stupačkami ergal závodními s ocelovými kolíky, které jsou zaměnitelné; ty jsou užší než v minulosti, aby usnadnily pohyb nohou, ale lepší z hlediska přilnavosti.
  • Třmen přední brzdy : u nových modelů Race se objevuje lehčí a výkonnější třmen Nissin ve srovnání s předchozí komponentou; to pomáhá zdůraznit ovladatelnost motocyklu při zachování brzdné síly, progresivity a modulace.
  • Větší osa zadního kola : Velikost osy zadního kola byla zvětšena o 2 mm v průměru, na celkový ø 22 mm. Tato nová osa poskytuje větší tuhost a torzní odolnost, výsledkem čehož je motocykl, který je vždy přesný a dobře řízený, a to i při těch nejprudších akceleracích. Zadní kyvné rameno bylo také aktualizováno tak, aby vyhovovalo nové ose.
  • Přepínač mapování na řídítkách : tlačítko přepínače mapování již není umístěno v tradiční poloze, je nyní na řídítkách, uvnitř chrániče. Zde je umístěn jak přepínač mapování, tak tlačítko Traction Control pro čtyřtaktní model.
  • Karoserie : nové plasty, které byly nedávno představeny na X-PRO, byly začleněny do RR Race 2025 s agresivním a okázalým novým vzhledem, který generuje kompletní restyling motocyklu. Maska světlometů, panely nádrže, boky a zadní blatník byly přepracovány společností Beta. Maska má zkosený design, zatímco blatník a panely nádrže jsou elegantní a dobře propojené, zachovávají jednoduchý přístup ke vzduchovému filtru bez použití nářadí, přičemž je zachováno vyjmutí sedla tlačítka.

 

RR RACE 2T 125 MY 2025

Jak opakovaně prokázala, Beta věří v potenciál mladých lidí a výrobce se to opět rozhodl zdůraznit u nových motocyklů RR Race Model Year 2025 , přičemž provedl řadu změn na malém motoru o objemu 125 ccm.

 

Napiště nám

Kontaktujte naše prodejce   warehouse Technická data   description


Také by vás mohlo zajímat
arrow_upward