Napiště nám
RR 300 2T
Jako vždy bylo hlavní filozofií inženýrů ve společnosti Beta nejen zvyšovat výkon, ale také aby byl tento výkon ještě využitelnější. Takže spíše než velké změny, tento modelový rok získal řadu vylepšení, jejichž cílem je upevnit všechny vynikající kvality každého modelu. Vše doplňuje nová grafika, která celé řadě dodává závodní vzhled s nulovými kompromisy. Jako vždy se řada skládá z 8 různých modelů, z nichž každý má svou vlastní osobnost, aby uspokojil potřeby velmi pestrého spektra jezdců. Pro každého jezdce existuje perfektní model RR, ale to, co má každý model společné je schopnost vzbudit důvěru uživatele a nabídnout skutečně obohacující zážitek z jízdy.
300 2T: Vyrobeno pro ty, kteří oceňují a velký motor s významným točivým momentem při jakékoliv rychlosti. Vhodné pro ty kteří upřednostňují dlouhé "kvalty".
Hlavní ložiska: dvoutaktní motor 300 má nyní valivá ložiska odlišná od těch z předchozí modelových roků, která zlepšují spolehlivost motoru.
Změny u MY24
Sedlo: pěna tvořící sedadlo má jinou geometrii a hustotu, aby poskytla větší pohodlí. Větší opěrná plocha a jiné složení materiálů nyní poskytuje jezdci mnohem pohodlnější kontaktu s motorkou.
Podvozek: kromě neustálého zdokonalování nastavení zavěšení, modelový rok 24 má lehčí pláště vidlice. Různé opracování pláště je navrženo tak, aby poskytovalo kontrolovanou flexibilitu s výsledným plynulejším tlumením nerovného terénu a tím výrazně lepším komfortem a citlivostí.
Brzdy: u předního brzdového systému bylo modernizováno brzdové potrubí. Ochranný plášť trubky je nyní lépe upevňený pomocí dvojitého zalisování (nahoře a dole, dříve se pouze krimpovala spodní část), což zlepšuje ochranu brzdového vedení a lépe odolává trvalému namáhání, kterým je podroben.
Chladiče: dvoutaktní modely 250 a 300, stejně jako celá řada čtyřtaktů, dostávají nové lehčí a tužší radiátory s tvarovanými nádržkami v horní části, aby umožnily dosažení většího úhlu natočení řidítek. Nové chladiče, které zajišťují lepší cirkulaci chladicí kapaliny pro lepší chlazení motorky mají větší počet výztuh a jsou také vybaveny novým neplastovým uzávěrem, který je pevnější a méně vystavený potenciálnímu poškození.
Grafika: Modelový rok 24 převrací jednoduchý, zásadní vzhled, který charakterizoval předchozí motocykl. Zcela nová grafika má agresivní, geometrický a moderní vzhled, dosažený díky použití klasické červené, bílé a černé barvy typické pro tento model, které se dokonale integrují s rámem v charakteristické červené Beta.
Napiště nám