RR X-PRO 2T 200 MY26
                                                                    
                                        
Díky prvkům rámu, které byly představeny v modelovém roce 2025, se ovladatelnost modelů X-PRO ještě více zlepšila díky možnosti přizpůsobení odpružení a nastavení motoru. Motor byl také vymasírován, což zlepšilo dodávku výkonu, což osloví amatérské i zkušené jezdce. Takže bez dalších okolků se pojďme podívat na nový  RR X-PRO My26  .
Jako vždy se řada skládá z 8 různých modelů, z nichž každý má svou vlastní osobnost, aby uspokojil potřeby velmi rozmanitého spektra jezdců. Pro každého jezdce existuje perfektní X-PRO, ale to, co mají všechny modely společné, je schopnost vzbudit v uživateli sebevědomí a nabídnout skutečně uspokojující zážitek z jízdy. 
 
                                    
                             
                            
                         
                        
                            
                                    ZMĚNY U RR X-PRO 2T 200 MY26
                                                                    
                                        
200CC 
Motor, stejně jako rám a zavěšení kol, jsou odvozeny od jeho menšího bratra, což zajišťuje obzvláště nízkou hmotnost a vynikající ovladatelnost, ale s výrazně zvýšeným výkonem a točivým momentem. Díky vstřikování oleje a elektrickému startéru je tento vůz plně určen pro všechny nadšence do endura. 
Aktualizace jsou následující:
- Rám:   použití rámu se zvětšeným hlavním nosníkem (+ 1 cm) – původně montovaného na modely X PRO My 25, vrací se i pro My 26, aby se udrželo vyvážené rozložení hmotnosti motocyklu a zároveň se zajistila stabilita. Větší rám také poskytuje správnou míru flexibility pro vynikající zatáčení a výjezdy, což je nezbytné jak pro singletrack, tak pro hard enduro. 
- Odpružení:   nové odpružení ZF, představené u modelu RR X-PRO v roce 2025, poskytuje jezdci sebevědomí a pocit pohodlí. Výška sedla zůstává na 930 mm (o 20 mm méně než u RR Race), což jezdci poskytuje pocit stability téměř v každé situaci, od amatérských výjezdů až po jízdu na okruhu, a to i v těch nejextrémnějších podmínkách. 
- Vidlice SHC (Single Hydraulic Chamber):  Zavedená pro optimalizaci hydraulického provozu a snížení celkové hmotnosti (přibližně o 250 g). Rozdělení práce mezi pravou a levou vidlicí umožňuje větší kontrolu nad všemi nastaveními, přičemž pravá vidlice řídí elastický provoz a levá vidlice se stará o hydrauliku. Obě vidlice a jejich funkce byly aktualizovány. Zejména bylo kompletně přepracováno vedení pružiny, aby se zlepšil tok oleje (potřebného k mazání mechanických součástí) a zabránilo se zvyšování tlaku při vysoké rychlosti, které by ovlivňovalo kluzný výkon součástí. Výsledkem je lineárnější odezva a předvídatelnější chování bez ohledu na typ překážky, se kterou se setkáte. Tato jednokomorová konstrukce umožňuje vidlici reagovat „volně“, rychleji než u většiny vidlic, což celkově zajišťuje plynulejší jízdu. 
- Kyvná vidlice:  průměr osy zadního kola se zvětšil o 2 mm, celkem tak má 22 mm. Tento nový komponent zaručuje větší tuhost a torzní odolnost, což má za následek lepší výkon při prohýbání zadního kola nebo v prudkých zatáčkách. 
- Úchyty na řídítka:   Systém úchytů Xtrig Flexfix poskytuje antivibrační blok mezi řídítky a spodním úchytem, což vede ke snížení vibrací. Tento systém lze také vybavit volitelnými měkčími vložkami pro individuální nastavení každého jezdce. 
- Přední tažný popruh:  pro zdůraznění extrémního charakteru modelu RR X-PRO byl představen nový přední tažný popruh upravený pro Beta – velmi užitečný pro vyproštění se z těch nejnáročnějších situací. 
- Přepínač mapy na řídítkách:  tlačítko přepínání mapy, které bylo loni poprvé umístěno na řídítkách, je potvrzeno ve stejné pozici, stejně jako u modelů MX od Bety, uvnitř chrániče řídítek. 
- Brzdová pumpa Nissin:  Model X-PRO My26, převzatý z modelu 450 RX, má nový přední brzdový třmen. Je menší, lehčí a výkonnější než jeho předchůdce, což zajišťuje lepší cit a modulaci.
- Chladiče:  Aby se zabránilo ztrátě spolehlivosti i v těch nejextrémnějších situacích, musí být chladicí systém vždy v perfektním provozním stavu. Proto kromě expanzní nádrže chladicí kapaliny o objemu 200 cm3 uvnitř rámu budou nové modelové roky vybaveny  novými, robustnějšími chladiči  , které zabrání deformacím a následnému snížení průtoku chladicí kapaliny.
- Baterie:  Modely 4T budou mít novou, lehčí a výkonnější baterii pro bezpečnější startování za jakýchkoli podmínek používání.
- Grafika:  výrazná osobnost modelu se projevuje v novém, celočerveném provedení s kontrastní černou grafikou, což vytváří moderní a sportovní styl.
- Zadní světlo:  X-PRO posouvá styl o krok dál s novým LED zadním světlem, které je modernější a robustnější než u předchozího modelu.