menu
Beta Motor
Fabian
Enduro RR X-PRO 2T 125 MY26
„Jezděte jako X-PRO“: nový způsob, jak si užít enduro, představený v loňském roce v beta verzi, se stal hitem mezi jezdci všech úrovní. S modelovým rokem 2026 se X-PRO stává ještě atraktivnějším díky aktualizacím, které znamenají rozdíl. Zkušení uživatelé ocenili jeho univerzální charakter, díky kterému je X-PRO perfektním společníkem pro přechod z rychlé trati na singletrackový Hard Enduro, s adaptabilním rámem a možností nastavení odpružení několika jednoduchými kliknutími. Amatéři naopak ocenili snadné použití a pocit bezpečí, protože věděli, že modely X-PRO jsou navrženy pro náročnou jízdu a zároveň poskytují pohodlnou jízdu.
zoom

ZMĚNY U RR X-PRO MY26

125CC

Nejlehčí a nejlépe ovladatelný model řady Beta . V čistě závodním stylu je ideální jak pro mladé jezdce začátečníky, tak pro zkušenější jezdce hledající motorku pro zábavu.

Aktualizace jsou následující:

  • Rám: použití rámu se zvětšeným hlavním nosníkem (+ 1 cm) – původně montovaného na modely X PRO My 25, vrací se i pro My 26, aby se udrželo vyvážené rozložení hmotnosti motocyklu a zároveň se zajistila stabilita. Větší rám také poskytuje správnou míru flexibility pro vynikající zatáčení a výjezdy, což je nezbytné jak pro singletrack, tak pro hard enduro.
  • Odpružení: nové odpružení ZF, představené u modelu RR X-PRO v roce 2025, poskytuje jezdci sebevědomí a pocit pohodlí. Výška sedla zůstává na 930 mm (o 20 mm méně než u RR Race), což jezdci poskytuje pocit stability téměř v každé situaci, od amatérských výjezdů až po jízdu na okruhu, a to i v těch nejextrémnějších podmínkách.
  • Vidlice SHC (Single Hydraulic Chamber): Zavedená pro optimalizaci hydraulického provozu a snížení celkové hmotnosti (přibližně o 250 g). Rozdělení práce mezi pravou a levou vidlicí umožňuje větší kontrolu nad všemi nastaveními, přičemž pravá vidlice řídí elastický provoz a levá vidlice se stará o hydrauliku. Obě vidlice a jejich funkce byly aktualizovány. Zejména bylo kompletně přepracováno vedení pružiny, aby se zlepšil tok oleje (potřebného k mazání mechanických součástí) a zabránilo se zvyšování tlaku při vysoké rychlosti, které by ovlivňovalo kluzný výkon součástí. Výsledkem je lineárnější odezva a předvídatelnější chování bez ohledu na typ překážky, se kterou se setkáte. Tato jednokomorová konstrukce umožňuje vidlici reagovat „volně“, rychleji než u většiny vidlic, což celkově zajišťuje plynulejší jízdu.
  • Kyvná vidlice: průměr osy zadního kola se zvětšil o 2 mm, celkem tak má 22 mm. Tento nový komponent zaručuje větší tuhost a torzní odolnost, což má za následek lepší výkon při prohýbání zadního kola nebo v prudkých zatáčkách.
  • Úchyty na řídítka: Systém úchytů Xtrig Flexfix poskytuje antivibrační blok mezi řídítky a spodním úchytem, ​​což vede ke snížení vibrací. Tento systém lze také vybavit volitelnými měkčími vložkami pro individuální nastavení každého jezdce.
  • Přední tažný popruh: pro zdůraznění extrémního charakteru modelu RR X-PRO byl představen nový přední tažný popruh upravený pro Beta – velmi užitečný pro vyproštění se z těch nejnáročnějších situací.
  • Přepínač mapy na řídítkách: tlačítko přepínání mapy, které bylo loni poprvé umístěno na řídítkách, je potvrzeno ve stejné pozici, stejně jako u modelů MX od Bety, uvnitř chrániče řídítek.
  • Brzdová pumpa Nissin: Model X-PRO My26, převzatý z modelu 450 RX, má nový přední brzdový třmen. Je menší, lehčí a výkonnější než jeho předchůdce, což zajišťuje lepší cit a modulaci.
  • Chladiče: Aby se zabránilo ztrátě spolehlivosti i v těch nejextrémnějších situacích, musí být chladicí systém vždy v perfektním provozním stavu. Proto kromě expanzní nádrže chladicí kapaliny o objemu 200 cm3 uvnitř rámu budou nové modelové roky vybaveny novými, robustnějšími chladiči , které zabrání deformacím a následnému snížení průtoku chladicí kapaliny.
  • Baterie: Modely 4T budou mít novou, lehčí a výkonnější baterii pro bezpečnější startování za jakýchkoli podmínek používání.
  • Grafika: výrazná osobnost modelu se projevuje v novém, celočerveném provedení s kontrastní černou grafikou, což vytváří moderní a sportovní styl.
  • Zadní světlo: X-PRO posouvá styl o krok dál s novým LED zadním světlem, které je modernější a robustnější než u předchozího modelu.
  • Motor: vývoj u „malých“ Beta motorů nikdy nekončí. Model RR X-PRO My26 se vyznačuje novým pístem a novou hlavou motoru s aktualizovanou architekturou spalovací komory pro zvýšení točivého momentu a výkonu poskytovaného jednoválcovým dvoutaktem o objemu 125 ccm. Díky těmto změnám je motor reaktivnější, výkonnější a energičtější, což zvyšuje explozivnost maximálního výkonu. Pro podporu zvýšeného výkonu a potřeby rychlého a přesného řazení byl zaveden nový systém převodovky se zesílenými převody. Robustní a s vynikající kalibrací umožňuje malému motoru o objemu 125 ccm podávat ze sebe maximum při jakékoli rychlosti (tato změna platí i pro dvoutakt o objemu 200 ccm).

RR X-PRO 125 2T

Díky prvkům rámu, které byly představeny v modelovém roce 2025, se ovladatelnost modelů X-PRO ještě více zlepšila díky možnosti přizpůsobení odpružení a nastavení motoru. Motor byl také vymasírován, což zlepšilo dodávku výkonu, což osloví amatérské i zkušené jezdce. Takže bez dalších okolků se pojďme podívat na nový RR X-PRO My26 .

Jako vždy se řada skládá z 8 různých modelů, z nichž každý má svou vlastní osobnost, aby uspokojil potřeby velmi rozmanitého spektra jezdců. Pro každého jezdce existuje perfektní X-PRO, ale to, co mají všechny modely společné, je schopnost vzbudit v uživateli sebevědomí a nabídnout skutečně uspokojující zážitek z jízdy.

Napiště nám

Kontaktujte naše prodejce   warehouse Technická data   description


Také by vás mohlo zajímat
arrow_upward