RR 2T X-PRO 250 MY26
Díky prvkům rámu, které byly představeny v modelovém roce 2025, se ovladatelnost modelů X-PRO ještě více zlepšila díky možnosti přizpůsobení odpružení a nastavení motoru. Motor byl také vymasírován, což zlepšilo dodávku výkonu, což osloví amatérské i zkušené jezdce. Takže bez dalších okolků se pojďme podívat na nový RR X-PRO My26 .
Jako vždy se řada skládá z 8 různých modelů, z nichž každý má svou vlastní osobnost, aby uspokojil potřeby velmi rozmanitého spektra jezdců. Pro každého jezdce existuje perfektní X-PRO, ale to, co mají všechny modely společné, je schopnost vzbudit v uživateli sebevědomí a nabídnout skutečně uspokojující zážitek z jízdy.
ZMĚNY U RR 2T X-PRO 250 MY26
250CC
Ideální pro jezdce, kteří hledají dvoutakt s klidnějším temperamentem a s o něco menším výkonem a točivým momentem než modely s nejvyšší úrovní výkonu.
Aktualizace jsou následující:
Další vlastnosti:
- Brzdová pumpa Nissin: Model X-PRO My26, převzatý z modelu 450 RX, má nový přední brzdový třmen. Je menší, lehčí a výkonnější než jeho předchůdce, což zajišťuje lepší cit a modulaci.
- Chladiče: Aby se zabránilo ztrátě spolehlivosti i v těch nejextrémnějších situacích, musí být chladicí systém vždy v perfektním provozním stavu. Proto kromě expanzní nádrže chladicí kapaliny o objemu 200 cm3 uvnitř rámu budou nové modelové roky vybaveny novými, robustnějšími chladiči , které zabrání deformacím a následnému snížení průtoku chladicí kapaliny.
- Baterie: Modely 4T budou mít novou, lehčí a výkonnější baterii pro bezpečnější startování za jakýchkoli podmínek používání.
- Grafika: výrazná osobnost modelu se projevuje v novém, celočerveném provedení s kontrastní černou grafikou, což vytváří moderní a sportovní styl.
- Zadní světlo: X-PRO posouvá styl o krok dál s novým LED zadním světlem, které je modernější a robustnější než u předchozího modelu.
RR 250 2 Str
- Motor: motor o objemu 250 ccm prošel řadou strukturálních úprav, aby se jeho chování více podobalo jeho větší sestře, motoru o objemu 300 ccm. Toho bylo dosaženo použitím společné klikové hřídele se sníženým zdvihem a následným zvětšením vrtání ve srovnání s předchozím modelem, čímž se dosáhlo objemu 250 ccm. Nový motor je doplněn modernizovanou hlavou s jinou spalovací komorou a novým válcem s upravenou geometrií přepouštěcího kanálu. Díky těmto úpravám se výrazně zvýšil točivý moment a lineární přenos výkonu, aniž by to ovlivnilo celkový výkon, a vytvořil se tak přenos výkonu, který se u žádného jiného motoru o objemu 250 ccm nevyrovná, s centralizovanější hmotností a sníženým těžištěm. Kliková skříň navíc obsahuje větší a robustnější ložiska.
- Převodovka: druhý převodový stupeň byl výrazně modernizován, aby se rozšířil jeho rozsah použití. To vedlo ke zvýšení plynulosti při přepínání na třetí převodový stupeň, což vede ke zvýšení jízdního komfortu a stability během i po změně převodového stupně. Větší plynulost jízdy usnadňuje řízení vozidla, zejména na nerovném terénu a úsecích Hard Enduro.